خواب ديدم
خواب ديدم زير آسماني نارنجي ايستاده‌ام
بله ، خواب ديدم
برادرم كنارم ايستاده بود
گفتم ؛ برادر تو ميداني ، تو ميداني
راه درازي را پياده طي‌كرده‌ايم
برادر تو ميداني اين چه راه طولاني‌اي است كه ما آمده‌ايم

خواب ديدم
خواب ديدم زير آسماني نارنجي ايستاده‌ام
خواهرم كنارم ايستاده‌بود
گفتم ؛ خواهر اين چيزي است كه حالا مي‌دانم
رستگاري من در عشق توست
رستگاري من در عشق توست
در عشق تو

اما خواهر ، تو مي‌داني
مي‌داني كه من چه بيزارم
و تو مي‌داني
قلب من شكسته‌است
و فكرم براي ادامه دادن بيش از حد قوي است

وقتي تنهايم
وقتي از وزن اين سنگ گستاخ بيرون انداخته‌شده‌ام
وقتي اهميت همه چيز را ، همه چيز را كه صاحبش بودم گم كرده‌ام
آن وقت است كه دلم برايت تنگ مي‌شود

Artist : Alexi Murdoch
Album : Time Without Consequence
Track Name : Orange Sky

ترجمه با مقداري تصرف

پي نوشت : تمام موزيك‌ها بدون نياز به دانلود ، روي صفحه‌ي اصلي وبلاگ ، قابل پخش هستند .
دانلود1
دانلود2

هیچ نظری موجود نیست: